Wideokurs: Diagnoza ADHD osób dorosłych – przedsprzedaż!
Do końca przedsprzedaży zostało:
Naucz się jak rzetelnie diagnozować ADHD u dorosłych
Co wyróżnia ten kurs?
Praktyczna, skrupulatna analiza każdego etapu diagnozy ADHD
Wiedza, jakiej nie znajdziesz w książkach i innych kursach
Autorskie materiały i wzory do pracy własnej
Możliwość pobrania wszystkiego na zawsze
Dla kogo jest ten kurs i czego się na nim nauczysz?
-
Kurs dedykowany specjalistom – psychologom (także studentom) i psychiatrom (także w trakcie specjalizacji oraz studentom medycyny).
-
Nauczysz się jak rzetelnie diagnozować ADHD u osób dorosłych zgodnie z DSM-5 oraz jak używać narzędzia DIVA-5
-
Dowiesz się, czym jest ADHD, czym nie jest, oraz jak funkcjonują osoby z ADHD.

-
Ponad 32 godziny nagrań wideo – do obejrzenia kiedy i gdzie chcesz, na zawsze do pobrania
-
Kompletny zestaw praktycznych materiałów: skrypt, prezentacje, narzędzia przesiewowe, wzory opinii i zaświadczeń, checklisty
-
Dokładne omówienie diagnozy ADHD dorosłych: od umawiania wizyty po pisanie opinii, różnicowanie z ASD, zaburzeniami nastroju i lękowymi
-
Przykłady z praktyki, strategie copingowe i maskowanie objawów
-
Materiały edytowalne – wszystko do własnego wykorzystania
-
Dyplom ukończenia kursu
W programie:
1. Wprowadzenie do diagnozy ADHD osób dorosłych
- Różne standardy diagnozy, czyli kto może diagnozować ADHD?
- Diagnoza psychologiczna ADHD z perspektywy lotu ptaka
- Cele diagnozy ADHD osób dorosłych
- Cele diagnozy psychologicznej ADHD osób dorosłych
- Diagnoza wg DSM-5? Dlaczego?
- Diagnoza na jednym spotkaniu, czy na serii spotkań? Wady i zalety obu
- Diagnoza on-line, czy stacjonarnie? Czy któraś opcja jest lepsza?
- Dlaczego diagnoza powinna być dogłębna? Czyli, czemu 10 minut to za mało?
- Jak wyceniać diagnozę ADHD? Stała stawka – wady i zalety
- Kiedy wstrzymać się z diagnozą ADHD?
- Czego potrzebuje osoba diagnozująca?
- Kryteria DSM-5 z lotu ptaka
2. Przed spotkaniem diagnostycznym
- Umówienie się na wizytę
- Testy przesiewowe – m.in. na depresję i zaburzenia lękowe, z interpretacją ilościową i, co ważniejsze, jakościową
- Przygotowanie osoby klienckiej do spotkania
- Co warto przekazać osobie przed diagnozą?
- Materiały do wysłania/przekazania przed pierwszym spotkaniem
3. Przebieg spotkania diagnostycznego: wywiad i przygotowanie do badania DIVA-5
- Rozpoczynanie spotkania diagnostycznego
- Przerwy w czasie spotkania
- Wywiad psychologiczny przed DIVA’ą – dokładnie omówiony
- Jak rozpocząć diagnozę przy użyciu DIVA-5?
4. Omówienie i analiza kryteriów ADHD
- Omówienie wszystkich kryteriów (wg DSM-5: A1a-A1i, A2a-A2i, H/I 1-H/i 9 w DIVA)
- Każde kryterium bardzo dokładnie omówione
- Dokładne omówienie pytań w DIVA: które są dobre, a które nie; jak warto je przeformułować, aby osoba w diagnozie była w stanie je zrozumieć
- Do każdego kryterium omawiamy:
- przykłady
- coping – czyli strategie radzenia sobie
- maskowanie kryterium
- jak anankastia wpływa na prezentację kliniczną tego kryterium
- autyzm – jak może maskować to kryterium (AuDHD)
- autym – jak może „udawać” dane kryterium (ASD)
- zaburzenia nastroju – jak wpływają na prezentację
- zaburzenia lękowe – jak mogą maskować/nasilać/udawać objaw
- wpływ struktury zewnętrznej
- różne formy wsparcia – jak mogą wpływać na objaw (in plus/in minus)
- status socjoekonomiczny
- wpływ inteligencji
- To wszystko omawiamy zarówno w odniesieniu do dorosłości, jak i dzieciństwa
5. Różnicowanie ADHD z innymi zaburzeniami
- Różnicowanie, m.in. z:
- zaburzeniami nastroju (depresja, ChAD)
- zaburzeniami lękowymi (GAD, OCD)
- ASD
- zaburzeniami osobowości
6. Podsumowanie procesu diagnozy ADHD osób dorosłych
- analizowanie zebranych materiałów
- przygotowanie zaleceń dla osoby w diagnozie
- zarówno „standardowych”, jak i spersonalizowanych
7. Pisanie opinii psychologicznych
- Jaka powinna być opinia psychologiczna?
- Czy pisać o dzieciństwie?
- Proces pisania opinii psychologicznych
8. Spotkanie z omówieniem
- Cele omówienia procesu diagnostycznego
- Co powinno się zawierać w omówieniu?
9. Na zakończenie
- Aspekt cybersecurity
- Co dalej po kursie?
- W jakich obszarach można pracować?
- Z kim można pracować?
CENY
Pierwsze 10 osób
Pierwsze 11-20 osób
Pierwsze 21-30 osób
Pierwsze 31-40 osób
Pierwsze 41-50 osób
Pierwsze 51-60 osób
Dodatkowe informacje
-
Informację o przyznaniu miejsca w danym progu cenowym oraz szczegóły płatności otrzymasz w mailu po rejestracji.
-
Progi cenowe będą aktualizowane na bieżąco – po wyczerpaniu miejsc w danym progu, przycisk zostaje oznaczony jako „Wyprzedane”.
-
Obowiązuje zasada – kto pierwszy ten lepszy 🙂

Overline
O prowadzącym
Hubert Oręziak – jestem psychologiem i socjologiem; hipnoterapeutą oraz trenerem; naukowcem i diagnostą (psychologicznym) ADHD u dorosłych. Sam jestem AuADHDowcem.
Mam na swoim koncie liczne szkolenia i kursy dla osób specjalistycznych – uczestniczyły w nich już setki osób, a moje szkolenia są cenione za praktyczne podejście, atmosferę zrozumienia i konkretne wskazówki do pracy. Jako szkoleniowiec cenię jasność przekazu, otwartość na pytania i realne wsparcie w rozwoju osób uczestniczących.
Opinie kursantów








Zasady przedsprzedaży
FAQ
Co muszę mieć przed startem?
Przed rozpoczęciem kursu warto zaopatrzyć się w dostęp do narzędzia DIVA-5 (do samodzielnego zakupu) oraz mieć dostęp do kryteriów ADHD wg DSM-5. Pozostałe materiały otrzymasz w ramach kursu.
Czy dostanę fakturę?
Tak, wystawiamy fakturę imienną lub na dane firmowe, po wysłaniu formularza zgłoszeniowego oraz po potwierdzeniu zapisu. Przesyłana jest na adres e-mail użyty przy rejestracji. Na jej opłacenie masz 3 dni.
Jak długo mam dostęp do materiałów?
Wszystkie materiały możesz pobrać na własny komputer, co zapewnia Ci do nich dostęp na zawsze.
Kiedy pojawią się wszystkie nagrania wideo?
Otrzymujesz dostęp do wszystkich nagrań i materiałów do końca 2025 roku.
Czy mogę uzyskać dyplom uczestnictwa w szkoleniu?
- Po ukończeniu wszystkich lekcji i zaliczeniu krótkiego testu online, uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom ukończenia kursu.
- Dyplom wysyłany jest drogą elektroniczną na e-mail podany przy zapisie
Czy mogę zrezygnować z zakupionego wideokursu?
- Rezygnacja z udziału w kursie jest możliwa do 3 dni od dokonania zakupu (przed uzyskaniem dostępu do materiałów).
- W przypadku rezygnacji po udzieleniu dostępu do materiałów, zwrot środków nie przysługuje.
Regulamin udziału w kursie „Diagnoza ADHD osób dorosłych” – edycja wideokurs
1. Zgłoszenie i płatność
- Zapis na kurs odbywa się poprzez formularz na stronie internetowej.
- Po zgłoszeniu udziału osoba kliencka otrzymuje potwierdzenie oraz fakturę na podany adres e-mail.
- Fakturę należy opłacić w ciągu 3 dni od jej otrzymania.
- Liczba miejsc w poszczególnych progach cenowych jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
2. Warunki udziału
- Dostęp do kursu uzyskuje się po zaksięgowaniu wpłaty.
- Pierwsze lekcje będą dostępne od końca września 2025.
- Dostęp do wszystkich materiałów zostaje przyznany najpóźniej do końca roku 2025.
- Osoba kliencka otrzymuje możliwość pobrania wszystkich materiałów na własny komputer.
3. Wymagania
- Do pełnego skorzystania z kursu wymagany jest dostęp do narzędzia DIVA-5 oraz kryteriów ADHD wg DSM-5 (we własnym zakresie).
- Wszystkie pozostałe materiały, skrypty i wzory udostępniane są w ramach kursu.
4. Dyplom
- Po ukończeniu wszystkich lekcji i zaliczeniu krótkiego testu online, osoba kliencka otrzymuje dyplom ukończenia kursu.
- Dyplom wysyłany jest drogą elektroniczną.
5. Rezygnacja i zwroty
- Rezygnacja z udziału w kursie jest możliwa do 3 dni od dokonania zakupu (przed uzyskaniem dostępu do materiałów).
- W przypadku rezygnacji po udzieleniu dostępu do materiałów, zwrot środków nie przysługuje.
6. Kontakt i wsparcie
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia drobnych zmian w harmonogramie lub zawartości kursu (np. z przyczyn technicznych lub merytorycznych).
Wszelkie pytania dotyczące kursu, zapisów lub płatności można kierować na adres e-mail: szkolenia@hubertoreziak.pl
Formularz zapisu
Social media